Bilder från 25/7

Här kommer bilder från när jag var ute på Rörö med gänget och red bla :)

JAG VILL INTE HÖRA NÅGRA BESSERVISSER-KOMMENTARER ANG. FUXENS KROPP ELLER VIKT!
1. Han har haft en tarmsjukdom som gjort att han magrat av och tappat muskler, men är nu på bättringsvägen.
2. Detta är EN GAMMAL häst, hela 20 år. Det är mkt för ett halvblod som varit ridskolehäst.
NUFF SAID.



"Goofer". Han heter eg nåt annat, men har glömt bort mejj :P
Emma och "Goofer"
Naaw :)
Fin gamling :3
Åh hej och hå, schysstaste ridutstyrseln i stan :P 
Måste säjja att det kändes lite läskigt att rida storhäst igen nu när jag bara ridit Kjarni eller Smilla de senaste två månaderna X)
Lite bra gick det iaf, även fast jag kände mejj helt ur balans och ungefär lika stor som en flugskit :P
Lady säjjer tack för kliandet ;P
Fina Lady :)
Hela gänget skrittar hem :)
Så det var väl det :) Håll utkik efter fler inlägg under veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0