Kjarni 6/7 2011

Vart uppe hos Kjarni idag efter jobbet :)
Bestämde mejj för att rida ut barbacka i värmen!
Var hur mysig som helst, Rebecka beskrev en väg genom skogen för mejj, och jag tror jag red nästan helt rätt, haha!
Ovanför ett kalhygge träffade vi på någon, vem det var får ni se i nästa inlägg ;)
När jag kom tillbaka höll Rebecka och en av de andra hästägarna på att göra iordning för att rida/köra ute på en äng och fota varann, så jag hängde på lite där med :) Kjarni blev riktigt taggad ett par gånger och stack iväg och busade lite, söteponny :D
Här är lite bilder, fler kommer när Rebecka skickat över de bilder jag fastnade på ;)
Sötponnyn :D
Tappi :D:D
Fining :)
Tappi springa fooooort! Lycklig Tappi ^^
Som sagt, fler billder kommer när Rebecka skickat över ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0