BLOPPIS!!

Jag har nyss rensat ur mitt rum och hittade ne del grejjer som jag int vill ha men känns synd att slänga så jag tänka ha en liten bloppis!
4 ST SCARFS!

Praktiskt taget oanvända.
30 kr för allihop eller 10 kr/styck.

SÖT SOMMARVÄSKA!

Köpt 2008 eller 2009, sparsamt använd.
20 kr

HÄSTSAKER!

2 st hovkratsar, ansiktsborste och mankam, helt oanvända.
20 kr för allihop eller 5 kr/styck.

FICKSPEGEL!

Praktisk och i bra skick.
5 kr.

KLISTERMÄRKEN VIT HERDEHUND

3 st. Att sätta i fönster eller på bilen.
5 kr.

ROSA MINIRÄKNARE!

I gott skick. Perfekt inför skolstarten.
10 kr.

SÖT NYCKELRING!

Helt oanvänd, minimjukis.
5 kr.

5 ST KITTY-BÖCKER!

Spännande och roliga ungdomsdeckare.
30 kr för allihop eller 5 kr/styck.

2:a OCH 3:e BÖCKERNA I TWILIGHT SAGAN!
20 kr för båda eller 10 kr/styck.

HÄSTROMAN!

Spännande ungdomsbok för hästtjejer.
10 kr.

HÄSTBOK (självbiografi?)

För er som är intresserade av NH?
10 kr.


KRIMINALROMAN!

Spännande och oväntad kriminalroman.
10 kr.

ÄNNU EN KRIMINALROMAN!

10 kr.

STEPHEN KING-KLASSIKER!

Världskänd thriller.
10 kr.

DJURSAGA!

10 kr.

VACKER SPANSK DANSÖS!

Samlarobjekt.
10 kr

SÖTA GÅRDSDJUR!

Fåret är en mobilhållare.
Allihop för 20 kr eller 5 kr/styck.

SÖT LITEN ÄNGEL!

Lite ostadig men kan stå.
5 kr.

GULLIG LJUSSTAKE!

10 kr

SÖT HUND

Samlarobjekt?
5 kr.



Hoppas ni blev köpsugna!! :D
Kontakta mejj via mejl: [email protected]



Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag skulle nog ha användning av en ansiktsborste och den blåa hovkratsen, köper gärna dom! :) Vi kanske kan träffas på 4H nån dag?

2011-06-13 @ 19:28:53
URL: http://delioncreation.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ojdå, blev fel blogg-adress x)

2011-06-13 @ 19:32:03
URL: http://ridingforjoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0