Gårdagen.

Igår var jag först iväg på Borås Djurpark tsm med Linnéa Marksrtöm!
Det var jätteroligt och vi två fotonördar klickade mängder med bilder!!

Mina bilder kan ni se HÄR!
Sedan åkte jag och Micki ner till Strömma, och jag lånade med mejj Aliah. Vi grillade korv tsm med elever och jouren, sedan åkte vi ner till Lygnern för att bada hundarna lite.
Herrgården!
Lillebror :)
Världens vackraste ponny, jag saknar dejj ♥
Juan och vackra Eminente ♥
Kasanova, rund som alltid :P
Juan var snygg :P
Stallplanen
Skolgården :)
Nere vid Lygnern, Natta och Zipper :)
Aliah...vill ha...pinne...!
Plask!
Zipper var lite avis, men så går det när man är för på :P
Lycklig hund ^^
Sjukt härlig dag på alla sätt och vis! Måste göras om!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Bilden på Aliah när hon simmar är så fin :)

2011-06-10 @ 05:43:58
URL: http://netterbrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0