Universeum!

Som jag skrev innan, idag var jag på Universeum med Markström :D
Det var jättetrevligt och vi hade kul :)
Dock fick jag int så många bra bilder som jag hade hoppats på, min kamera var jättegnällig och tkte det var för mörkt osv, vilket den int tkte sist jag var där...
Men iaf, här är en bildbomb! Säjj vad ni tkr.
Anakonda
"Is"
Fishie
Grodisar :)
Dopping :)
Close-up :P
Hehe
:)
Eremit :P
:)
Markan var helt uppslukad ;)
Stjäärna :)
S-s-s-snake
Skallerorm
*rysa*
Fiskis :)
Färger ♥
Smile? :)
Randig och prickig :)
Clownis :)
Manet :)
:)
Liten apa ♥
Denna lilla apa fick syn på sin spegelbild i kameralinsen, så den tog tag i objektivet och speglade sejj och tittade på mejj längelänge. Hur sött som helst!! :D
Bläckis :)
Fågel :)
Puffig fågel :P
Piraya
Pilgiftsgroda
Sköldis om nom nom :)
Så, det var det! Lämna en kommentar och säjj va nu tkr :)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Otroligt fina bilder :D. Gillar sköldis bäst ;)

2011-06-26 @ 00:15:14
URL: http://netterbrant.blogg.se/
Postat av: rebecka - vardag & hästar!

jätte fina bilder!

2011-06-26 @ 10:24:22
URL: http://bbeekkah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0