Vilken dag!

Idag har jag varit på gården hela dagen!
Först var det avslutning för ridgrupperna, sen hade jag en privatlektion för en jättegullig tjej! Natta kom på förmiddagen och vi umgicks hela dagen! Skitskojj :D Vi har int setts sedan studenten!
Bilder som Natta tagit kommer senare :)
Efter att vi hjälps åt att stänga gården så gick vi till stadsparken och åt glass. Där träffade vi Klara och hennes bror Love som skulle äta sushi! De satte sejj hos oss.
En kort stund senare kom även Micki och Emma! Så kul med massa härliga människor!!
Följande bilder är tagna med Klaras kamera :D
SUSHI!! OM NOM NOM NOM!!!
Emma ^^
HAHA X)
Tyvärr var vi så småningom tvugna att skiljas åt :(
Klara och Love höll mejj sällskap medan jag väntade på bussen :)
Du vet att jag älskar dejj Klara ;) :D
En väldigt härlig dag!! Hoppas veckan bjuder på minst lika många sköna stunder :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0