Glad och stolt!

Japp! Jag är helt klart stolt över mejj själv!
Igår vad jag nämligen iväg till Alingsås för att hoppa en clear round 50 och 60cm på Starshine! :D
Hoppning är verkligen int min gren i vanliga fall, jag tycker det är läskigt och även små hinder känns höga och skräckinjagande. Men igår kändes det tryggt, Starshine är en grym läromästare och det kändes riktigt bra!

Vi kammade hem en rosett i 50 cm, i 60-klassen gick det lite väl fort mot ett hinder, så jag fick lägga en volt så att vi lugnade oss lite. Men det gjorde ingenting alls, huvudsaken var att vi kom runt.
Så nu har självförtroendet fått sejj en rejäl boost, nu känns det nästan bra att hoppa! Men bara nästan ;)


Tack Starshine, du är bäst!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Wiiie :D Ni var SÅ himla duktiga! :D

2011-03-11 @ 16:14:48
URL: http://jonasjoochjag.blogspot.com
Postat av: Sabina

Jag säger ju att hon är världens bästa häst! :D

Du var verkligen superduktig igår, du är modig! <3 <3 <3

2011-03-11 @ 16:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0