Usch...

Känner mejj lite halvkass idag.
Igår blev jag plötsligt väldigt illamående och fick åka hem från jobbet. Det blev bättre senare, när jag vilat och tagit ett par Novalucol och druckit 3 glas med vatten.

Idag mår jag int illa, men jag är ständigt törstig och känner mejj hängig och eneriglös. Skulle gärna gå ut i solen, men det verkar kallt ute, så jag stannar inne och tar en varm dusch istället...
Ikväll ska jag på möte på jobbet, hoppas att jag piggnar till tills dess :)

Passar på att bjuda på några gamla (sommar) bilder jag hittade i den stationära datorn, enjoy!

 
Dammen på Strömma <3 Saknar!


HAHA! Första gången jag träffade Starshine, int mkt till häst!


Döda mejj int, men ni är söta :D


Sommarbild på stallet <3


 Sommarturer i skogen <3


Barfota! <3

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hoppas du är bättre till imorgon, för jag har en grej jag vill blinka med dig om ;) hihi

2011-03-28 @ 14:13:53
URL: http://jonasjoochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0