Hallelujah!!!

Hurra hurra! Nu fungerar min laptop igen! Jag fick en helt ny laddare eftersom den andra mystiskt stendog och int gick att använda längre :P
Så nu kommer jag att lägga mer tid på bloggen och uppdatera oftare och flitigare!
Jag slängde ihop några kollage med sånt som hänt medan jag varit "borta".
22/4 - Följde med som fotograf/hästskötare när Sabina och Starshine tävlade i Ulericehamn :)
Dom var SÅ duktiga :D
Grillkväll med hela Zephyra-gänget och de närmaste groupiesen ;)
Bunniesen fick komma ut i rasthage för första gången i år :)
Sedan har jag ju såklart gjort en massa annat, men det är ju en annan historia :)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Bilden på köttet och bilden på elden är klockrena :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0