Härlig dag!

Idag har varit en mysig och härlig dag, med lite undantag från värdet. Steg upp tidigt för att åka till jobbet och rida Star, eftersom Sabina bett mejj så snällt. Det blev en mystur i skogen. Videoblogg från ritten kommer så snart Youtube slutar sega :P
Drack lite té tillsammans med Åsa innan det var Jonas tur att komma ut lite, han sätts igång efter en mindre skada, så det blev ca 50 min  lugn promenad runtom i bostadsområdet. Han var lite nipprig och mesade ett par gånger, men annat än det var han jätteduktig! Kunde skritta på nästan helt lång tygel iaf halva tiden.
När jag var färdig med Jonas begav jag mejj till stan för ett möte, och efter det åkte jag tillbaka till gården och hjälpte bästaste Karro när hon körde ett markarbetapass med Csenge.
När hon var klar gick vi hem till henne och myste med film och snacks ♥
Några bilder från dagen:

Morgonpigg Star i skogen :)
Benghest och Karro :)
HAHA, Bengan ser nästan MAGER ut X)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0