Lite om mig

* Om jag köper häst det närmaste vill jag ha en shettis! Dels för att jag vill ta upp och kanske tävla lite körning och för att jag trivs bra med små hästar.

* Jag är en riktig nörd! Jag älskar tex Marvel - både serierna (tidningarna) och filmerna! Även filmer som Sagan om Ringen faller mig mycket i smaken, har dock inte läst böckerna än!

* När jag var liten ville jag bli brandman, svärdslukare, cirkusprinsessa, balettdansös och hockeymålvakt. Helst i nån form av kombination! Någon form av världsmästare hade inte heller suttit fel! 

* Jag hade problem med panikångest och kräkfobi när jag var yngre. Detta medförde att jag var extremt kräsen med maten, inte vågade åka buss själv och var allmänt rädd för att vara ensam.

* Jag vill lära mig och studera japanska!

Lite onödigt vetande om mig! Tänkte det kunde vara kul att dela med sig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0