Nerdnerdnerdnerd

Idag har jag ägnat det mesta av min tid till ett av mina lite udda intressen: Anime!
Anime är kort beskrivet japanska animerade serier/filmer, ex Pokémon, som jag tror de flesta känner till. 
Nu tittar ju inte jag själv på Pokémon längre, men det finns ett oändligt urval av anime, så jag kan välja och vraka lite som jag vill. Allt från pluttenutt och gullegull-gull till brutalt våld, blod och inälvor. 
Dessutom älskar jag språket japanska och försöker lära mig allteftersom jag tittar. 
Finns det nån där ute som även de skulle vilja lära sig nåt kul språk? Skriv och berätta, är nyfiken!! 
 
Pika-pika! Pikachu!
 

Kommentarer
Postat av: Anonymus =)

Bra smak =) jo det är nått med japanska, det har en fin stil. haha aa, efter att man har sett en del anime så börjar man känna igen lite ord och meningar. Men skulle vara jätte kul att lära sig! :)

Gillar bilden / Pika-Pika

2012-08-19 @ 00:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0