Saknad

Åååh, jag saknar Loke! 
Det känns så retligt ändå, att han var tvungen att åka tillbaka till sin ägare. För dem som kanske inte vet; Loke var en häst som vi hade på prov till jobbet, och jag hade hand om tillridningen och träningen för honom. Det som är ännu mer retligt är att vi verkligen klickade, vi trivdes så himla bra med varann! Men nåja, vissa saker slipper en ur händerna och det finns inte så mycket mer att göra åt det, jag är ändå glad och stolt över vad vi ådstakom tillsammans. 
Jag hoppas bara att han får komma till någon som förstår och älskar honom och ger honom det allra bästa, för det förtjänar han verkligen!
 
 
Bild från dagen vi lämnade hem honom.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0