Loke 24/2 2012

Igår var jag och red Loke i ridhuset i Tosseryd. 
Karro red honom dit tsm med sin hoppgrupp och jag fick skjuts av Markström, som även hade med sig kamera och fotade lite. Hon hade även min videokamera, som blev kvar i hennes väska, så gårdagens vlogg kommer senare idag.
Loke var sjukt trött när han kom fram till ridhuset, så jag red bara en liten stund, sen sadlade jag av och agerade infångare medan tjejerna hoppade.
Mot slutet sadlade jag på igen och red lite böjt spår och galoppfattningar och tog även ett litet skutt.
Vet inte om han har varit i ridhus förr, men som med det mesta annat hans utsatts för så rörde det honom knappt i ryggen, det enda han verkade störa sig på var när vi öppnade luckor i väggarna för att lägga in bommarna i.
Här är bilder!
Undertrampet :D

Han har väl inte den bästa tekniken, men han är duktig ändå ^^


Kommentarer
Postat av: Madeleine Sülla

Mitt gamla schabrak, haha!

2012-02-24 @ 23:23:38
URL: http://msylla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0