Jonas Jo 24/1 2012

Idag började vi med lite snöbus i en sommarhage nedanför stallet.
Jonas var pigg men kändes inte stark eller hängig på bettet, däremot fick han för sig att dansa runt några gånger när vi inte ville åt samma håll. Och så de obligatoriska kick-tjut-varianterna i galoppfattningarna, vilet en gång resulterade i att jag fick tugga snö. Min första avramling på säkert 2,5 år!
När vi busat färdigt red jag några varv i paddocken och böjde igenom honom lite, han kändes alldeles underbart fin  och mjuk! Han var fruktansvärt kelig idag med, ville komma tätt inpå mig hela tiden och stå med huvudet lutat mot mig så jag kunde klia honom vid öronen :)
Här kommer lite bilder!
Foto: Nathalie Safko
Redigering: Jag
Fina killen :)
Det är sådana här dagar som gör det så roligt att jobba med honom!
Tack för bilderna Natta :D

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag lånar en av bilderna om de gå bra. =)

2012-01-25 @ 22:35:33
URL: http://www.linneamarkstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0