Loke 18/1 2012

Inte så mycket att skriva om idag eg, han kändes varm på baksidan framkotorna när jag tog in honom, att gå på den hårda marken som är nu är inget bra för hans små fötter. Men han haltar eller markerar inget iaf så jag bestämde mig för att mest skritta. Red runtom gården och klättrade i sommarhagen och så, travade och galopperade ett par vändor till parkeringen, då han faktiskt själv ville det, kändes kul att han var lite pigg!
Red inte särskilt länge, utan tills det kändes lagom liksom.
Det sköts en del smällare väldigt nära gården medan jag red, men som vanligt reagerade knappt Loke på det, så himla trygg är han! Eller så är han halvdöv ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0