De som hjälpt mig

Här är några bilder på hästar som hjälpt mig. Mitt hästliv har varit en skumpig resa, jag är enormt tacksam för tiden jag fått med dessa underbara individer!
 
Pelle - Mitt hjärta, min själ.
 
Coctail - Den trygge.
 
Pippi - Vildhästen.
 
Loke - Lyssnaren, stöttaren. 
 
Jonas Jo - Utmanaren. 
 
Alla dessa hästar har hjälpt mig på ett eller annat sätt, varesig det varit ridmässigt eller på marken, de har i stort sett format mig till den hästmänniska jag är idag.
Är det någon som känner sig mer nyfiken på någon av dem, säg bara till så kan jag skriva lite kort om dem. 
 

Kommentarer
Postat av: Nathalie Safko

Cocktail var den andra hästen någonsin jag red på ridskola!! ^^

Svar: Haha då var han några år yngre och några kilo lättare kan jag tro ^^ ;)
Linnéa Köhler

2012-07-30 @ 23:43:21
URL: http://nathaliesafko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0