Loke 30/5 2012

Nån gång mitt på dagen tappade jag motivationen till att sitta och rida, så jag och ponnyn lekte lite istället. 
Han var väldigt lyhörd och liksom lagom pigg, lite bus blev det, men sen vart han liksom nöjd. Fokuserade mycket på att öka om minska, särkilt i traven så han fick tänka lite. 
Mot slutet satt jag upp och bara böjde igenom honom litegrann, sen la jag mig över honom och han fick gå omkring som han ville. Han stannade vid staketet och bara stod där länge länge, jag somnade nästan. Men tillslut petade han mig med mulen på foten och frågade om vi skulle hitta på nåt mer?
Så vi gick en sväng runt gården, sen fick han gå direkt ut i hagen igen.


Kommentarer
Postat av: Tova

Snygg häst!

2012-06-05 @ 07:22:07
URL: http://kazince.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0