Loke & Löparn 25/5 2012

Idag hade jag uteritt med mina ridgrupper, men pga den extrema värmen tog vi bara lugna skrittrundor.
Först red jag Loke. Han var ganska spänd och till och med lite tittig till en början, vilket kändes ovant, men efter att vi kommit ut i skogen slappnade han av och var som vanligt. 


Sedan var det Löparns tur. Det var en stund sen jag red honom, men han kändes trevlig, lite stel till en början bara. Glad och framåt var han med, men samtidigt väldigt lyhörd. Vi var båda väldigt nöjd när vi kom tillbaka till gården! 

Kommer ha världens träningsvärk imorgon! Men det kommer nog gå över ganska snabbt, för hela helgen ska jag vara funkis på Brämhultshoppet! Bonnabrännan kommer vara ett faktum!

Fina Löpis! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0