Tristan och Löparn 9/11 2012

Tog över Tristan helt kort just efter mina lektioner då tjejerna hade tömkörning och han var hemskt mopsig och krånglig med dom. Skulle inte stå still, vände sig mot dom och försökte gå lite dit han ville, vilket han inte gjort innan. Jag tog honom på volt, och först ville han vända sig mot mig med, men en redig klatsch med tömmen fick honom att ge med sig. Man såg verkligen att han var jättetrotsig och han försökte lura mig hela tiden och slingra sig hit och dit. Han fick skritta och trava runt mig och vi gjorde många halter. När han stod stilla två halter i rad gav jag mig. 
Han blängde som en sur dagisunge på mig när vi gick in, ibland är det kul med unghäst.

Sedan blev det en avlappnade skrittur med Elina, Csenge och Löparn. Vädret kunde vart bättre, men det kunde oxå varit värre. Inte så mycket mer att säga, han var så lugn och fin, det smittade verkligen av sig!




Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ngn som är i trotsåldern kanske. ^^

Svar: Haha kaaanske ;)
Linnéa Köhler

2012-11-09 @ 23:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0