Tristan 12/9 2012

Idag blev det en tur i skogen bara vi två.
Jag drog på westerutstyrseln och satt upp. Kändes väldigt ovant men efter en kort stund var det ganska bekvämt. 
Vi red Lilla Klämman med en avstickare genom skogen. Han var pigg och glad i hågen! I början ropade han en del och skyggade för saker, men när han väl slappnat av kändes han trygg. Dock testade han mig litegranna genom att vingla fram och tillbaka över vägen och försöka repa åt sig gräs och gå i diket. Dock slutade han när han insåg att jag inte blev särskilt imponerad och inte gav mig förrän han gick rakt uppe på vägen utan att smita. 

Han kändes fortfarande ganska pigg när vi kom tillbaka hem och jag är nöjd med tanke på att det var första gången vi var ute själva. 
 
 
Några bilder från dagen:




Kommentarer
Postat av: Claudia

hahaha sa ju att du skulle gilla westernsadel ;)

2012-09-13 @ 13:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0