Tristan & Csenge 8/4 2013

Tillbaka efter kortvilan! 
 
Tog det väldigt lugnt med båda idag.
Tristan satt jag upp på en kort stund för att se så gas, broms och styrning fungerade som det skulle, vilket det också gjorde. Sedan körde vi lite flyttningar och annat från marken, lydnad och lite miljöträning med en plastpåse som kom inblåsande på banan som jag knöt fast i spöet jag hade med. 
Det blev sammanlagt ett pass på ca 30-35 minuter :)
 
Csenge gjorde jag ungefär samma med. Började med lite löslongering för att hon skulle komma igång. Hon var jättefin och känslig och uppmärksam, vi ökade och minskade volten, krävdes knappt något för att få henne att byta håll och hon kom glatt när jag kallade in. Satt sedan upp lite kort och bara kände hur hon kändes och myste lite. Vi jobbade också lite med plastpåsen, men bara helt kort :)
 
Fina tjejen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0