Tristan 26/8 2013

Äntligen spenderad vi lite riktig tid tillsammans efter att han haft en rejäl förkylning som inte riktigt ville ge med sig.
Det blev en promenad, då jag inte ville rida med min onda rygg. Varmt men skitmysigt, även om mister T blivit lite ouppfostrad när vi inte umgåtts dessa veckorna. 
Vi började på lilla Klämman, och gick sen in på en liten stig. Vi fick dock vända, då vi kom fram till ett vattendrag där Tristan inte ville över. 
Vi gick in på en annan liten stig och såg oss omkring lite. Dock fick vi vända även här, då stigen blev för otydlig efter en stund. Påväg tillbaka insåg jag att jag måste gått fel nånstans, vi var mitt inne i skogen, och jag kände inte igen mig alls. Hurra, vilse! Irrade omkring lite innan jag kom på att jag kunde använda telefonen för att försöka hitta rätt, och ta-daa, så var vi på rätt spår! 
Vi fortsatte på Klämman, och joggade korta sträckor, vilket Trissen tyckte var helt okej. Vi stannade ett par gånger och vilade och bara var, innan vi började bege oss hem på riktigt. 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0