Tristan 5/2 2013

Red igenom lillkillen en stund barbacka i paddocken.

Det känns att jag inte ridit honom på ett tag, han var stel och smitig. Misstänker även att han kan ha lite träningsvärk sen igår då han var väldigt trött och lite grinig. 
Satt av ner över rumpan på honom, vilket jag inte gjort innan. När jag låg åch hängde med havla kroppen ut över baken på honom så började han gå, och jag fick en liten hjärtattack då jag trodde han kanske skulle bli rädd och bocka iväg, men han snurrade bara runt och glodde på mig lite förnärmat. Massor av beröm fick han när jag väl tagit mig ner. 
 
Han är förresten en tålmodig nalle med! När jag skulle gå in fick jag telefon och sod och pratade i ca 10 minuter. Tristan stod lös hela tiden och väntade snällt på att jag skulle bli färdig, vilade på ena bakbenet och såg sig lite omkring men hade full koll så fort jag rörde mig. Gullehäst, kan inte tro att han bara är 5år ibland! 


Kommentarer
Postat av: Claudia

Hej,
Barnen har väl suttit på hans rumpa innan, så det är ok, som det mesta hahaha

2013-02-07 @ 05:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0