Csenge 1/3 2013

Ett kort, lugnt pass i paddocken barbacka med reptränset. 
Gjorde lite övningar i skritt och trav där jag ville hon skulle vända för skänkelhjälperna och lösgöras i bogarna. Red tex runt 3 konor i slalom och gjorde bakdelsvändning runt sista för att vända tillbaka och göra likadant åt andra hållet. 
Kollegan Linda var ute och gjorde övningar med Jupiter samtidigt, så när jag kände mig färdig ställde vi oss och pratade en lång stund. Bengan ställde sig bekvämt med rumpan mot solen, drog en djup suck och sen somnade hon nästan. Ingen brådska på den hästen inte. :)
Tillslut tog vi och skrittade tillsammans runt gården som avslut, så avslappnade vi var både jag och hästen, ibland behöver man ett lite mindre seriöst pass och bara mysa!

Ett par bilder som verkligen får mig att sakna sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0