Härlig körtur!

Passade på att ta en riktig motionsrunda med Princese! Vädret var inte det roligste kanske, men jag spände för vagnen och så åkte vi! 
Hon var riktigt pigg redan från början och hon fick ha sitt eget tempo fram till första galoppsträckan.Sen satte jag lite mera krav på henne och hon jobbade sjukt fint vissa stunder, man såg verkligen hur musklerna fick arbeta och hon fick lite luft i steget till och med! Påväg hem tog jag en omväg förbi Fjärdingsskolan och parken för lite miljöträning, hon kändes fortfarande såpass pigg att jag tänkte hon skulle få lite metal utmaning med. Det var äckligt när asfalten blev till stenplattor och sträcken på ett övergångsställe ska vi ju inte prata om, men hon fick stå och fundera lite och sen gick hon lydigt fram. 
Kändes som en sjukt bra runda, kommer bli fler såna, tjock häst behöver röra på fläsket ;)

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0