Skön gårdag!

Igår var en såndär feelgood-dag. 
På förmiddagen var jag hos frisören och fick en välbehövd trimning! Efter det mötte jag upp mamma och hon bjöd på fika, och vi hade en trevlig stund på Orion. 

Efter lunch åkte vi upp till jobbet och jag hade ett helt underbart ridpass på Csenge! Hon var så med och kvick för alla hjälper och bara ååååh! :) Sen att jag måste komma tillbaka till min gamla muskelstyrka för att orka jobba med henne längre får komma sen, idag skulle vi bara vara kvicka och stretcha ut sidorna riktigt ordentligt! 

Senare hade jag lektioner och trots vädret kändes de också väldigt lyckade!

Idag ska det inte göras så mycket mer än att städas och handlas mat, förhoppningsvis är det uppehåll när jag går iväg till affären :)

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0