Go dag!

Fick en trög start på dagen, kände mig trött och lite omotiverad. Men väl på jobbet blev det dessto bättre, ju längre förmiddagen gick! Efter lunch begav jag mig ut i skogen med några av stalltjejerna. Jag i vagn med Löpet och resten i släptåg bakom. Vädret var helt underbart och hästarna var väldigt glada att få komma ut, tjejerna med för den delen! Känner mig ännu mer taggad för morgondagens ridpass i skogen nu, det är så härligt att rida (eller köra) med sällskap för en gångs skull! Det blir en lugn men lång runda, hoppas vi kan rida där jag tänkt mig, så inte vägen är blockerad eller har regnat bort under hösten. 
En feel good-dag för min del!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0