Inkomna frågor!

Nu när jag ändå är hemma sjuk tar jag och svarar på frågor som kommit in. 
Tyvärr var avsändaren anonym, men tack för de fina orden, vem du än är! ^^ 

När köpte du Pelle och hur länge ägde du honom? 
Jag ägde aldrig Pelle utan var endast hans fodervärd. Jag hade Pelle hos mig i två månader innan jag fick ta bort honom efter ett svårt kolikanfall. Det finns en gammal blogg som fortfarande ligger upp där det står mer om honom och vad vi gjorde tillsammans: fjordpelle.blogg.se

Hur länge har du ridit? 
Jag började rida på ridskola när jag var sju år. Innan dess red jag lite då och då på farfars hästar. Jag brukar räkna att jag har ridit sedan sju års åldern, sååå 17 år ungefär.

Har du sökt som ledare på sjöis? 
Ja en gång, åkte även dit på intervju och provridning. Men jag var lite för ung, så det blev inget med det.

Hur länge har du jobbar där du jobbar nu? 
Jag har jobbat på mitt nuvarande jobb i snart 5 år :)

Är du sugen på att köpa egen häst? 
Ja absolut! Men ekonomin är inte riktigt tillräcklig för att det ska hända. Men jag är så glad över kusarna jag får jobba med på jobbet, så jag kan vänta!

Vilken linje gick du på gymnasiet? 
Jag gick på Strömma Naturbruksgymnasium med inriktning Häst. 

Födelseår? 
Jag är född 1991. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0