Alla kan bättre än jag


Jag ska aldrig mer lita på folks s.k vänlighet. 
Människor manipulerar, mörkar och går bakom din rygg.
Människor får dig att känna dig trygg och bra, sen får de dig att kännas som att allt du någonsin jobbar för och allt som känts rätt och bra inte stämmer. 
Tycker alla jag pratar med att jag är svår? Går jag inte att komma till med problem, frågor eller bekymmer? Är jag egentligen värdelös på det jag gör och det är därför det verkar bli samma visa om och om igen?
Alla verkar kunna det jag gör bättre än mig. Jag är nog egentligen inget att ha, åtminstonde blir känslan sån. 
Kanske är det lika bra att slänga in handduken. Låta andra ta över. Dom vet ju ändå bättre än mig, eller hur? 
Dom skulle göra ett mycket bättre jobb än det du gör just nu.

Jag ska aldrig mer lita på folks s.k vänlighet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0