Helt ärligt

Helt ärligt är jag trött på att lägga ner energi på saker för att sedan få noll intresse.
Helt ärligt är jag trött på att det känns som att man får slå sig fram jämt och ständigt.
Helt ärligt känner jag att jag kanske skulle göra något annat.
Helt ärligt är jag för envis för att bara ge upp.
Helt ärligt känner jag för att bara ge upp.
Helt ärligt kvävs min kreativa sida när allt jag försöker göra inte ger resultat.
Helt ärligt känns det ibland som att jag är den enda som kämpar. 
Helt ärligt känns det som alla andra redan gett upp och jag själv bara är för stolt/envis för att lämna själv. 
Helt ärligt är jag trött på att det känns som man tar 2 steg fram och 5 steg bakåt. Jämt.
Helt ärligt? Jag är trött. Så trött. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0